zondag 3 mei 2026

Lars is jarig

Vandaag een kaartje dat naar Noorwegen ging voor Lars zijn verjaardag. Mijn ervaring met de douane in Noorwegen is niet zo fijn omdat al mijn verstuurde post geopend word. Mogelijk vanwege de decoratie steentjes die ik in het verleden erop plakte en dat doe ik nu niet meer.



Ik ben benieuwd of deze nu ook geopend word bij de douane. Het kaartje kan in ieder geval plat gevouwen worden om te versturen.



Ik vind het wel een leuke kaart geworden met de feestvierende papegaaiduikers erop en ik weet zeker dat Lars het ook leuk vind dat we aan hem gedacht hebben.


Gebruikt heb ik:

PK9188 Over The Rainbow
CA3181 Snow Paper
COL1581 Eline's party puffin
CR1583 Slimline grass horizons clouds
CS0965 Today is a birthday

Met dit kaartje doe ik mee bij: scrappelyst

Lieve groet vanuit

7 opmerkingen:

  1. Enige kaart met die feestvierende papegaaiduikers. Ze zijn zó leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke feestelijke kaart Petra.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een super leuke kaart. Mooi gemaakt.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tuurlijk vindt hij dat leuk. En dat vindt de douane vast ook.
    Misschien maken ze daarom de enveloppen open😉

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje die vind Lars zeker weten leuk ik denk dat ze bij de douane in Noorwegen jouw kaarten ook leuk vinden, misschien een idee om een kaartje aan de douane te sturen
    groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal leuk !!!
    En alsnog gefeliciteerd !!
    Mijn kaart is onderweg......te laat

    BeantwoordenVerwijderen

Ik lees met veel plezier jullie reacties. Hartelijk dank en een lieve groet, Petra