Vandaag een kaartje dat naar Noorwegen ging voor Lars zijn verjaardag. Mijn ervaring met de douane in Noorwegen is niet zo fijn omdat al mijn verstuurde post geopend word. Mogelijk vanwege de decoratie steentjes die ik in het verleden erop plakte en dat doe ik nu niet meer.

Ik ben benieuwd of deze nu ook geopend word bij de douane. Het kaartje kan in ieder geval plat gevouwen worden om te versturen.

Ik vind het wel een leuke kaart geworden met de feestvierende papegaaiduikers erop en ik weet zeker dat Lars het ook leuk vind dat we aan hem gedacht hebben.
Gebruikt heb ik:
PK9188 Over The Rainbow
CA3181 Snow Paper
COL1581 Eline's party puffin
CR1583 Slimline grass horizons clouds
CS0965 Today is a birthday
Gebruikt heb ik:
PK9188 Over The Rainbow
CA3181 Snow Paper
COL1581 Eline's party puffin
CR1583 Slimline grass horizons clouds
CS0965 Today is a birthday
Met dit kaartje doe ik mee bij: scrappelyst.
Lieve groet vanuit
Lieve groet vanuit

Enige kaart met die feestvierende papegaaiduikers. Ze zijn zó leuk!
BeantwoordenVerwijderenEen hele leuke feestelijke kaart Petra.
BeantwoordenVerwijderenLieve groetjes Miranda
wat een super leuke kaart. Mooi gemaakt.
BeantwoordenVerwijderenFijne dag.
Lieve groetjes,
Emily
Tuurlijk vindt hij dat leuk. En dat vindt de douane vast ook.
BeantwoordenVerwijderenMisschien maken ze daarom de enveloppen open😉
Gezellig verjaardagskaartje Petra.
BeantwoordenVerwijderenwat een mooi kaartje die vind Lars zeker weten leuk ik denk dat ze bij de douane in Noorwegen jouw kaarten ook leuk vinden, misschien een idee om een kaartje aan de douane te sturen
BeantwoordenVerwijderengroetjes Ellen
Helemaal leuk !!!
BeantwoordenVerwijderenEn alsnog gefeliciteerd !!
Mijn kaart is onderweg......te laat