maandag 4 mei 2026

Ik hoop dat ik snel weer naar je toekan

Zoals jullie gemerkt hebben ben ik bijna niet (meer) in blogland. Dit heeft ermee te maken dat we al langzaam spullen uit mijn broertjes huis aan het halen zijn om te verkopen zoals zijn muziekverzameling. Dat betekend op en neer rijden, spullen inpakken en inladen, schoon maken, foto's maken en hier en daar verkoopberichten plaatsen en ondertussen ook nog het gesprek met de hospice arts gehad. Gesprek verliep goed en wij zijn op de hoogte en fijn dat alles nu duidelijk is voor alle partijen.

Alles word in gang gezet om bij het CIZ aan te vragen om hem in een verpleeg-/verzorgingstehuis ondergebracht te krijgen. Dit zal ongeveer 2 weken duren en dan hebben wij nog 1 week om hem te verhuizen. Gelijker tijd de huur op zeggen en zijn huisje helemaal leeghalen. Ik ben dus veel minder online hierdoor en 's avonds doodmoe van het gesjouw en wat we allemaal moeten doen. Zodra dit allemaal achter de rug is ben ik er natuurlijk ook weer voor jullie want mijn hoofd loopt momenteel helemaal over van alles wat ik moet onthouden, aan moet denken en vooral niet moet vergeten.



Ook vandaag weer een kaartje voor mijn broertje want deze nam ik vandaag mee naar hem en gaf 'm die vlak voor het gesprek met de arts.



Met de diertjes van Eline heb ik altijd inspiratie en daar ben ik zo dankbaar voor.


Gebruikt heb ik:

PK9174 Spring Time
COL1457 Eline's toucan
EC0188 Eline's animal tekstjes


Lieve groet vanuit 

8 opmerkingen:

  1. Het is een hele mooie kaart met de Toekan. De kaart voor Kars met de papegaaiduikers is ook erg mooi. Bert veel sterkte met Zlkes. Begrijpelijk dat er veel op jullie af komt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart met de toffe woordspeling. Fijn dat alles nu duidelijk is, maar dat betekent voor jullie veel gedoe en geregel. Maar dat gaat voorbij en dan heb je weer tijd voor blogland. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart Petra en die woordspeling stempel maakt het helemaal af. Fijn dat er wat duidelijkheid is. Heel veel sterkte met alles regelen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat goed dat je iedere keer een kaartje voor je broer meeneemt. veel sterkte met al je bezigheden en noodzakelijke dingen.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de leuke toekan en de gave tekst, fijn dat er nu duidelijkheid is, en ja dat betekent voor jullie veel geregel en er komt veel bij kijken, maar ook dat gaat voorbij en dan heb je weer tijd om te bloggen en voor andere dingen.
    groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje en een pakkende tekst, er komt veel werk op jullie af heel veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel succes en sterkte met alles. Hopelijk vindt je broer een fijne zorgzame plek in het verzorgingstehuis. Je kaartje is heel erg lief en de tekst zo toepasselijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, wat een herkenbaar verhaal, hier momenteel ongeveer net zo, al is de situatie wel anders. Zo fijn dat jullie dat allemaal kunnen doen voor je broer. Succes en sterkte! De kaart is weer heel leuk en toepasselijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik lees met veel plezier jullie reacties. Hartelijk dank en een lieve groet, Petra