Ook vandaag weer een kaartje voor mijn broertje. Deze neem ik vandaag voor hem mee. Voor dit kaartje werd ik geïnspireerd binnen de MD groep op facebook.
En wij boffen toch echt met al het fruit dat in ons kleine tuintje groeit en bloeit.

Bovenin van l naar r: kersen-framboos-kruisbes
in het midden: perzik
Onder van l naar r: peren, appel (is nog maar de bloesem) en druif (die pas net weer groeit. Heerlijk allemaal en ik geniet ervan om het zo te zien groeien en straks om het te eten en van bijna alles jam te maken voor de voorraad van komend jaar. De perzik, peer en appel zullen dit jaar voor het eerst vruchten geven. Zo spannend. Ik zie dat ik er een fruitsoort vergeten ben te fotograferen namelijk de moerbei. Deze zijn nog te jong en zullen de komende jaren nog geen vruchten geven.
Terug naar mijn kaartje van vandaag.
in het midden: perzik
Onder van l naar r: peren, appel (is nog maar de bloesem) en druif (die pas net weer groeit. Heerlijk allemaal en ik geniet ervan om het zo te zien groeien en straks om het te eten en van bijna alles jam te maken voor de voorraad van komend jaar. De perzik, peer en appel zullen dit jaar voor het eerst vruchten geven. Zo spannend. Ik zie dat ik er een fruitsoort vergeten ben te fotograferen namelijk de moerbei. Deze zijn nog te jong en zullen de komende jaren nog geen vruchten geven.
Terug naar mijn kaartje van vandaag.
Gebruikt heb ik:
PK9199 Hello Spring
COL1505 Eline's bees
LR0401 Tiny's tulip
LR0402 Tiny's grape hyacinths
LR0841 Scalloped rectrangles
CR1583 Slimline grass horizons clouds
CS1128 Lentegroetjes
Met dit kaartje doe ik mee bij: crealadies.
PK9199 Hello Spring
COL1505 Eline's bees
LR0401 Tiny's tulip
LR0402 Tiny's grape hyacinths
LR0841 Scalloped rectrangles
CR1583 Slimline grass horizons clouds
CS1128 Lentegroetjes
Met dit kaartje doe ik mee bij: crealadies.


wat een mooie kaartje met de bijtjes en de vaas met tulpen, op en top lente in huis, wat fijn dat alles zo goed groeit en bloeit in je tuin, lekker hoor zelfgemaakte jam
BeantwoordenVerwijderengroetjes Ellen
Een heel fleurige kaart met leuke tekst erbij en mooie filmpjes. Leuk dat je hem laat meedoen bij Crealadies, dank daarvoor.
BeantwoordenVerwijderenHet ziet er veel belovend uit in je tuin. Alleen al het groeiproces volgen is al leuk, als je daarna ervan kunt smikkelen nog leuker!
Heel leuke en vrolijke kaart. Dank je wel voor het meedoen bij de Crealadies.
BeantwoordenVerwijderenEn mooi he, al die ontluikende bloesem! Hier ook de appelbomen.Zo van de een op de andere dag mooie bloesem
Hey Petra,
BeantwoordenVerwijderenWat een super leuke en vrolijke kaart maakte je. Dankjewel voor het meedoen bij de crealadies. Heel leuk.
fijne dag.
Lieve groetjes,
Emily
Je broer boft maar met zo’n zus die hem verwend met al die leuke kaarten. Zoals deze. Leuk dat je nogmaals met onze uitdaging van de Crealadies meedoet. Groetjes, Nelleke
BeantwoordenVerwijderen