zaterdag 18 april 2026

Jij bent bijzonder

Ook vandaag weer een kaartje voor mijn broertje. Deze neem ik vandaag voor hem mee. Voor dit kaartje werd ik geïnspireerd binnen de MD groep op facebook.




Zelf vind ik 'm wel leuk geworden. Zo fijn dat we elkaar kunnen inspireren. Morgen plaats ik nog een kaartje voor hem omdat ik er flink wat had gemaakt in de tijd dat we 2 keer per week hem bezochten. Ik neem er dan nu een aantal weken 2 per keer mee zodat de stapel een beetje slinkt. Hij boft mooi met nog meer post ;-)



En wij boffen toch echt met al het fruit dat in ons kleine tuintje groeit en bloeit.



Bovenin van l naar r: kersen-framboos-kruisbes
in het midden: perzik
Onder van l naar r: peren, appel (is nog maar de bloesem) en druif (die pas net weer groeit. Heerlijk allemaal en ik geniet ervan om het zo te zien groeien en straks om het te eten en van bijna alles jam te maken voor de voorraad van komend jaar. De perzik, peer en appel zullen dit jaar voor het eerst vruchten geven. Zo spannend. Ik zie dat ik er een fruitsoort vergeten ben te fotograferen namelijk de moerbei. Deze zijn nog te jong en zullen de komende jaren nog geen vruchten geven.

Terug naar mijn kaartje van vandaag.

Gebruikt heb ik:

PK9199 Hello Spring
COL1505 Eline's bees
LR0401 Tiny's tulip
LR0402 Tiny's grape hyacinths
LR0841 Scalloped rectrangles
CR1583 Slimline grass horizons clouds
CS1128 Lentegroetjes

Met dit kaartje doe ik mee bij: crealadies.


Lieve groet vanuit 

5 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaartje met de bijtjes en de vaas met tulpen, op en top lente in huis, wat fijn dat alles zo goed groeit en bloeit in je tuin, lekker hoor zelfgemaakte jam
    groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel fleurige kaart met leuke tekst erbij en mooie filmpjes. Leuk dat je hem laat meedoen bij Crealadies, dank daarvoor.
    Het ziet er veel belovend uit in je tuin. Alleen al het groeiproces volgen is al leuk, als je daarna ervan kunt smikkelen nog leuker!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke en vrolijke kaart. Dank je wel voor het meedoen bij de Crealadies.
    En mooi he, al die ontluikende bloesem! Hier ook de appelbomen.Zo van de een op de andere dag mooie bloesem

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Petra,
    Wat een super leuke en vrolijke kaart maakte je. Dankjewel voor het meedoen bij de crealadies. Heel leuk.
    fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je broer boft maar met zo’n zus die hem verwend met al die leuke kaarten. Zoals deze. Leuk dat je nogmaals met onze uitdaging van de Crealadies meedoet. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik lees met veel plezier jullie reacties. Hartelijk dank en een lieve groet, Petra