Het is weer donderdag, tijd voor onze wekelijkse kerstkaart. Vandaag de stolp met de notenkraker erop.
Ik heb een hele gekke fout gemaakt op deze kaart...ik moet hier zo om lachen. De boorden van de pols van de notenkraker heb ik op zijn schouders gebruikt en dit had ik niet in de gaten.
Gebruikt heb ik:
PS8074 Bell Jar (Gedigitaliseerd voor mezelf)
PB7065 Jolly Christmas
PK9217 Merry Christmas
COL1578 Nutcrackers by Marleen
LR0379 Pine Tree
CR1605 Tekst Labels
CS1009 Happy Holidays
PL4523 Gold
CA3136 Rhinestones
CA3161 Pine Green
Gebruikt heb ik:
PS8074 Bell Jar (Gedigitaliseerd voor mezelf)
PB7065 Jolly Christmas
PK9217 Merry Christmas
COL1578 Nutcrackers by Marleen
LR0379 Pine Tree
CR1605 Tekst Labels
CS1009 Happy Holidays
PL4523 Gold
CA3136 Rhinestones
CA3161 Pine Green
Met deze kaart doe ik mee bij: 52weekstochristmas en bij crealadies.


wat een mooi kaartje met de leuke stolp en de stoere notenkraker, het was met niet opgevallen dat je de boordjes van zijn pols heb gebruikt voor zijn schouder
BeantwoordenVerwijderengroetjes Ellen
Prachtig kaartje en het valt niet op.
BeantwoordenVerwijderenHeel leuk om de notenkraker zo onder de stolp te plaatsen samen met de kerstboom. Als je het niet gezegd had zou ik het niet gezien hebben, kan best zo.
BeantwoordenVerwijderenGezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC
Heel gaaf deze "stolp" kaart !
BeantwoordenVerwijderengroeten Ineke
DT52WTC
Leuke notenkraker in de stolp. Ook mij was het niet opgevallen.
BeantwoordenVerwijderenLeuk de notenkraker in de stolp, en staat hem goed die schoudervulling, was me nooit opgevallen hoor.
BeantwoordenVerwijderenGezellig dat je er bij bent vandaag.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.
Wat een leuk kaartje heb je gemaakt
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Diny
Wat een leuke kaart heb je gemaakt Petra. Heel mooi.
BeantwoordenVerwijderenFijne dag.
Lieve groetjes,
Emily
Het is een hele mooie kaart geworden Petra en als je het niet weet weet zie je de fout ook niet…. De notenkraker ziet er erg leuk uit. Groeten Trijntje
BeantwoordenVerwijderenMooie kaart met de notenkraker in de stolp, Petra! Grappig, die polsbanden staan ook prima op zijn schouders.
BeantwoordenVerwijderenVeel sterkte met alles rondom je broer.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC
Een heel mooie kerstkaart, ik vind zijn schouderstukken niet misstaan hoor, hij ziet er prachtig uit. Dank je wel voor je deelname bij Crealadies.
BeantwoordenVerwijderenLeuke kaart met de notenkraker. Het is dat je het zegt, maar je ziet het niet hoor. Fijn je te zien bij de Crealadies. Groet, Nelleke
BeantwoordenVerwijderen