Het is weer donderdag, tijd voor onze wekelijkse kerstkaart.
Vandaag een kaart aan de hand van het patroon van oktober bij mijn schatkaart op facebook. Dit model maakte ik al eens en vond 'm leuk en er kwam een tweede kaart.
Persoonlijk vind ik deze leuker dan die andere met dit model. Dat is ook een kwestie van smaak.
Gebruikt heb ik:
PK9195 Christmas Bakery
LR0669 Latern & Label (label en deco)
CR1660 Vierkant Fijne Feestdagen by Marleen
CS1069 Kerst Post by Marleen
VK9638 Cosy Critters
Gebruikt heb ik:
PK9195 Christmas Bakery
LR0669 Latern & Label (label en deco)
CR1660 Vierkant Fijne Feestdagen by Marleen
CS1069 Kerst Post by Marleen
VK9638 Cosy Critters
Met deze kaart doe ik mee bij: 52weekstochristmas en bij crealadies.


Schitterende kerstkaart Petra, mooi dp en plaatje!
BeantwoordenVerwijderenwat een mooi kaartje met het leuke patroon, mooie papier ik vind dat zo'n schattig plaatje jammer dat er maar 1 op het vel zit
BeantwoordenVerwijderenleuk de mini labeltjes aan de zijkanten
groetjes Ellen
Ik heb even naar je andere in dit model gekeken. Die is ook erg mooi net als deze. Dit papier spreekt misschien iets meer… Ik vind dez3 kaart3n heel erg mooi.Groeten Trijntje
BeantwoordenVerwijderenWat een mooie kaart heb je gemaakt Petra, ik vind deze ook leuke dan de andere. De andere lijkt donkerder. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.
BeantwoordenVerwijderenWat een leuke kaart Petra. Heel mooi.
BeantwoordenVerwijderenPrachtig dit model en het mooie papier.
BeantwoordenVerwijderenHet plaatje is ook zo schattig !
Dank je wel voor je deelname bij de Crealadies!
Een leuk kaartje met dit model. Een mooi plaatje erbij. Leuk gedaan hoor. Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke
BeantwoordenVerwijderenHeel mooie kaart, Petra, leuk model! Leuke afbeelding ook en mooi papier gebruikt. Prachtig geheel.
BeantwoordenVerwijderenGezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC
Een mooie kerstkaart Petra, die kleuren van het dessin-papier zijn zo mooi warm . Een lief plaatje heb je gebruikt en dat komt leuk naar voren zo.
BeantwoordenVerwijderenGezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC
Deze is ook heel erg mooi, net als die andere met hetzelfde model. Het papier past goed bij het plaatje, net als de vierkante tekst. Gezellig dat je nog een keer meedoet bij Crealadies.
BeantwoordenVerwijderenMooi Petra !!!!!
BeantwoordenVerwijderengroeten Ineke
DT 52 WTC
Inderdaad ene leuk model, daar hou ik wel van. Dank je wel voor het meedoen bij Crealadies. Groet, Nelleke
BeantwoordenVerwijderen