donderdag 23 april 2026

Fijne Feestdagen, Warme Winterwensen

Het is weer donderdag, tijd voor onze wekelijkse kerstkaart. 

Vandaag een kaart aan de hand van het patroon van oktober bij mijn schatkaart op facebook. Dit model maakte ik al eens en vond 'm leuk en er kwam een tweede kaart.


Persoonlijk vind ik deze leuker dan die andere met dit model. Dat is ook een kwestie van smaak.

Gebruikt heb ik:

PK9195 Christmas Bakery
LR0669 Latern & Label (label en deco)
CR1660 Vierkant Fijne Feestdagen by Marleen
CS1069 Kerst Post by Marleen
VK9638 Cosy Critters

Met deze kaart doe ik mee bij: 52weekstochristmas en bij crealadies.


Lieve groet vanuit 

12 opmerkingen:

  1. Schitterende kerstkaart Petra, mooi dp en plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het leuke patroon, mooie papier ik vind dat zo'n schattig plaatje jammer dat er maar 1 op het vel zit
    leuk de mini labeltjes aan de zijkanten
    groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb even naar je andere in dit model gekeken. Die is ook erg mooi net als deze. Dit papier spreekt misschien iets meer… Ik vind dez3 kaart3n heel erg mooi.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Petra, ik vind deze ook leuke dan de andere. De andere lijkt donkerder. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig dit model en het mooie papier.
    Het plaatje is ook zo schattig !
    Dank je wel voor je deelname bij de Crealadies!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuk kaartje met dit model. Een mooi plaatje erbij. Leuk gedaan hoor. Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie kaart, Petra, leuk model! Leuke afbeelding ook en mooi papier gebruikt. Prachtig geheel.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kerstkaart Petra, die kleuren van het dessin-papier zijn zo mooi warm . Een lief plaatje heb je gebruikt en dat komt leuk naar voren zo.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze is ook heel erg mooi, net als die andere met hetzelfde model. Het papier past goed bij het plaatje, net als de vierkante tekst. Gezellig dat je nog een keer meedoet bij Crealadies.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi Petra !!!!!
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Inderdaad ene leuk model, daar hou ik wel van. Dank je wel voor het meedoen bij Crealadies. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik lees met veel plezier jullie reacties. Hartelijk dank en een lieve groet, Petra