Vandaag een kaart dat ik voor Alma maakte. Als het goed is heeft ze deze ook al ontvangen. Ik gebruikte het kaartpatroon van december uit "mijn Schatkaart" groep op facebook en ben zeer tevreden met dit resultaat. Ik heb een aantal foto's van deze kaart gemaakt omdat ik dit model zo leuk vond en er veel te zien is.
De voorkant en de kaart is dicht gevouwen waardoor je de binnenkant nog niet ziet.
Als je de kaart open vouwt is dit de binnenkant die je dan gelijk ziet.
Gebruikt heb ik:
PK9186 Early Spring
LR0220 van harte
LR0329 Flags
CR1367 Punch die - Music
CR1594 Punch die - Alphabet
CS1173 Falderie Faldera
Knipvel van Syta
Met dit kaartje doe ik mee bij: kaartjes-inspiratie-challenges.
Lieve groet vanuit






wat een mooi kaartje met het leuke patroon en de leuke details, leuk het ruitjes en stipjes papier erbij
BeantwoordenVerwijderengroetjes Ellen
Schitterende kaart en wat en gaaf model, leuk dp gebruikt Petra.
BeantwoordenVerwijderenWat een prachtige kaart heb je voor Alma gemaakt Petra. Mooi model en erg leuk opgemaakt met al deze leuke materialen. Groeten Trijntje
BeantwoordenVerwijderenWat een mooi patroon heb je voor deze prachtige kaart gebruikt!
BeantwoordenVerwijderenhet is een prachtige kaart!!! een heel leuk model en prachtige kleuren.
BeantwoordenVerwijderengroetjes Alma
Een prachtige kaart, wat een leuk model ook.
BeantwoordenVerwijderenDankjewel voor het meedoen bij KIC.
Groetjes Nicolette DT