En vandaag weer een kaartje voor mijn broertje. Ik loop zo een beetje in op de stapel die ik al vooruit had gemaakt.

Mijn broertje is inderdaad uniek in zijn soort oftewel You're one in a chameleon en deze kaart neem ik aanstaande zaterdag weer mee naar hem. Op zijn prikbord hangt en sidetable staat het helemaal vol met de kaartjes die ik voor hem maakte. Zo leuk om te zien en als ik ze niet snel genoeg geef als ik kom vraagt hij erna.hahaha
Zo fijn dat hij hier zo blij van word.
Gebruikt heb ik:
PK9186 Early Spring
PK9188 Over the Rainbow
COL1542 Eline's chameleon
CR1701 Winter Labels
EC0189 Eline's animals- texts
Lieve groet vanuit
Zo fijn dat hij hier zo blij van word.
Gebruikt heb ik:
PK9186 Early Spring
PK9188 Over the Rainbow
COL1542 Eline's chameleon
CR1701 Winter Labels
EC0189 Eline's animals- texts
Lieve groet vanuit

wat een mooi kaartje met de kameleon, leuk streepjespapier heb je gebruikt, fijn hè dat je met een simpel kaartje iemand zo blij kan maken
BeantwoordenVerwijderengroetjes Ellen
Aww wat een leuk kaartje met deze kameleon, het is een kleine moeite voor jouw en een groot plezier voor je broer.
BeantwoordenVerwijderenSuperleuke kaart voor je broer. Alles zo mooi gecombineerd. Groeten Trijntje
BeantwoordenVerwijderenWat een leukerd met de kameleon. Wat leuk dat je je broer er zo'n groot plezier mee blijft doen!
BeantwoordenVerwijderenWat een leuke kaart. heel mooi.
BeantwoordenVerwijderenWat zie ik weer een hoop leuke kaarten met vooral schattige diertjes op je blog, het liefste en leukste is toch wel het kaartje voor je broertje. zo lief ok hoe hij ze bewaard, dan maak je elk kaartje met heel veel liefde en plezier.
BeantwoordenVerwijderenHeel leuke kaart in mooie kleuren. Hier zal je broertje ook weer blij mee zijn.
BeantwoordenVerwijderenIk heb nog even teruggekeken op je blog en veel moois/leuks gezien!
Groetjes, Caroline
Beautiful blog
BeantwoordenVerwijderenPlease read my post
BeantwoordenVerwijderen